Jedną z dziedzin wiedzy, która w bardzo znaczącym stopniu zdaje się bazować na prawach ekonomii jest z całą pewnością marketing. To dziedzina praktyczna, którą rozumieć można przede wszystkim jako pewną platformę porozumienia między sprzedawcą a kupującym. Sprzedający przedstawia klientowi swoją ofertę tak, by dopasować ją do jego szeroko pojętych potrzeb, zaś klient wybiera to, co dla niego najkorzystniejsze. Marketing prowadzony jest przede wszystkim ze strony sprzedającego, ponieważ to on musi udowodnić konsumentowi, że oferowany przez niego produkt jest dobrym sposobem na realizację potrzeb i oczekiwań pod każdym względem. I jeśli zrobi to dobrze, to może na tym zyskać bardzo wiele. Aby jednak w tym zakresie osiągnąć w działaniach pełen sukces, trzeba z całą pewnością doskonale znać wszelkie prawa rynku oraz ekonomii, opierające się choćby na relacji między popytem i podażą oraz innymi tego typu kwestiami. Jeśli tylko się odpowiednio postaramy, to nasze działania w tym zakresie z całą pewnością będą odpowiednie.

http://www.humanuniversity.pl/