Pomocną rolę w prowadzeniu działalności średnich i dużych firm odgrywa biuletyn firmowy. Jest to najczęściej kilkunastostronicowa gazetka, w której można przeczytać informację o produktach bądź usługach danej firmy, o wprowadzanych nowościach, zmianach w strukturach, ale także o samych pracownikach i bardziej prywatnej sferze ich życia. To dobry sposób na integrację załogi. Generalnie wyróżniamy dwa rodzaje takich biuletynów: wewnętrzny i zewnętrzny. Ten pierwszy, jak sama nazwa wskazuje, służy wyłącznie do celów przekazywania informacji wewnątrz firmy. Drugi, jest również sposobem na dotarcie do swoich klientów, bowiem z założenia, powinni oni taki biuletyn dostawać przesyłką pocztową. Decydując się na promocję poprzez wydawanie własnego zewnętrznego biuletynu firmowego, warto już wydrukować go na trochę lepszym papierze, postarać się o odpowiednio ciekawą oprawę graficzną i równie ciekawą zawartość, która przyciągnie uwagę czytelnika. Będzie to bowiem wizytówka firmy, która na stałe może zagościć w domu klienta.

http://www.syndications.pl/

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułKonsument
Następny artykułPracoholicy