Wiedza akademicka na temat prowadzenia własnej działalności gospodarczej niewątpliwie jest bardzo szeroka i pozwala wielu najróżniejszym ludziom odnaleźć się w całkowicie nowej dla nich rzeczywistości prowadzenia własnego interesu. Swojego czasu, aby wejść na rynek nowych technologii trzeba było być koniecznie ich dostawcą i producentem. Na magnetowidach zarabiali tylko ich dostawcy czy ewentualnie ci, którzy skutecznie sprowadzali je zza granicy w krajach, gdzie rynek technologiczny nie miał jeszcze swojego dostatecznego poziomu. Komputery także dość szybko zaczęły zarabiać, ale wyłącznie dla tych, którzy tworzyli całe zestawy, oferowali popularne monitory czy pisali gry na te pierwsze modele. Dlatego też tworzenie nowych rozwiązań było tutaj oparte na tych samych przesłankach, co tworzenie telewizorów czy budowanie marki swoich papierosów. Ale dzisiaj rynek technologiczny w niczym nie przypomina tego sprzed lat i do zarządzania takimi firmami nie wystarczą stare i sprawdzone metody postępowania.

http://www.mmail.pl/