Kurs hiszpańskiego biznesowego dla rozwoju kariery

Język hiszpański jest jednym z głównych języków świata, którym mówi się nie tylko w Europie i w obu amerykach, ale jest on też językiem urzędowym w niektórych krajach Afryki i Azji. Mówi w nim znaczna część populacji, co sprawia, że jest on jednym z głównych języków światowego biznesu, a coraz więcej osób w Polsce decyduje się na kurs hiszpańskiego.

Miejsce hiszpańskiego w światowym biznesie

Jeszcze do niedawna zdecydowanie najpopularniejszym językiem, wśród osób chcących pracować w biznesie, był język angielski, który nadal promuje się często jako jedyny słuszny wybór. Chociaż nadal jest on najpopularniejszy, jego przewaga nad hiszpańskim znacznie maleje.

Coraz więcej osób decyduje się na biznesowy kurs hiszpańskiego, gdyż daje on możliwości a robienie kariery w firmach, w których język ten jest o wiele bardziej ceniony od angielskiego, gdyż prowadzą one interesy z krajami hiszpańskojęzycznymi.

Na naukę hiszpańskiego decyduje się też wiele osób planujących prowadzenie własnego biznesu, gdyż mogą one zdalnie pracować dla klientów z Ameryki Łacińskiej, a także dokonywać licznych transakcji z osobami z tego regionu.

Idealny początek przygody z innymi językami romańskimi

Hiszpański jest jednym z wielu języków romańskich, a ponieważ jest on stosunkowo prosty, stanowi on doskonały wybór w przypadku zagłębiania się w pozostałe języki z tej grupy, z których niemal każdy jest wysoce przydatny w biznesie.

Wiele osób uczących się hiszpańskiego zaczyna uczyć się na późniejszym etapie chociażby portugalskiego brazylijskiego, który jest bardzo pożądanym językiem w polskim i światowym biznesie. Po przyswojeniu hiszpańskiego nauka portugalskiego, włoskiego, a w pewnym stopniu też i francuskiego, będzie o wiele szybsza i łatwiejsza, co umożliwiają liczne podobieństwa w zakresie zarówno słownictwa, jak i gramatyki.

W zasadzie ucząc się hiszpańskiego, jest się w stanie rozumieć sporą ilość tekstów portugalskich, chociaż ze względu na liczne różnice w wymowie nie zrozumie się już portugalskiego mówionego.

Hiszpański to więc język, którego jak najbardziej warto się uczyć ze względu na jego globalny zasięg, jak i na podobieństwo względem innych języków romańskich, których znajomość także jest wysoce ceniona w polskich firmach.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy International House Wrocław.